Informowanie o usługach na Forum

Na forach Miaston (Forum Ostrowca i Forum Głogowa) istnieje możliwość informowania o produktach i usługach. Zdajemy sobie sprawę, że lokalni przedsiębiorcy chcą promować swoje firmy. Handel i usługi to jedne z podstawowych spraw, którymi żyją na co dzień mieszkańcy miast.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz informować o produktach czy usługach na naszych forach, prosimy, weź pod uwagę poniższe rady:

  • wypowiadaj się zawsze jako oficjalny przedstawiciel firmy;
  • nie podszywaj się pod rzekomego klienta Twojej firmy (Forumowicze bardzo szybko wyłapują takie zachowanie i piętnują je);
  • stawiaj Forumowiczom otwarte pytania na temat firmy, której jesteś przedstawicielem lub na temat całej branży, w której funkcjonuje Twoja firma;
  • nie zamieszczaj na Forum ogłoszeń, ponieważ jest to sprzeczne z Zasadami Forum.

Poniżej znajdziesz dwa przykłady – negatywny i pozytywny – pokazujące, jak mógłby wyglądać post rozpoczynający wątek na temat przykładowego sklepu XYZ:

Nie: „Słuchajcie! W sklepie XYZ 10-ty produkt jest za darmo. Byłem tam – super promocja.” – tego typu post ropoczynający wątek najczęściej irytuje Forumowiczów, którzy podejrzewają – w tej sytuacji sklep XYZ – o próbę nachalnego przekonania ich do skorzystania z promocji. Ponadto, taki post nie jest zaczątkiem żadnej ciekawej rozmowy. Wątek z takim postem rozpoczynającym może odnieść skutek odwrotny od zamierzonego – klienci mogą chcieć skorzystać z usług Twojej konkurencji.

Tak: „Witajcie, jestem przedstawicielem sklepu XYZ i chcę zasięgnąć Waszej opinii na temat przeprowadzania promocji w sklepach spożywczych. Jakie promocje chcielibyście najchętniej spotykać w naszym sklepie? Właśnie wprowadziliśmy promocję: „10-ty produkt za darmo”. Czy uważacie, że to dobra czy zła promocja?” – taki post rozpoczynający wątek powinien zaangażować Forumowiczów do rozmowy i może rozwinąć się bardzo ciekawie. Forumowicze mając świadomość, że rozmawiają z człowiekiem, który zna się na rzeczy (jest przedstawicielem firmy i branży), mogą chętnie brać udział w rozmowie i przekazywać Ci swoje uwagi. Zyskasz w oczach Forumowiczów i Czytelników Forum – mogą oni zostać Twoimi klientami.

Podsumowując: unikaj nachalnego informowania o produktach i podszywania się pod rzekomych klientów firmy. Angażuj Forumowiczów do dialogu na temat Twojej firmy lub branży, w której firma funkcjonuje.

Zobacz także: pomoc Forum Ostrowca i pomoc Forum Głogowa.

Tagi: ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: